S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Výdejní doba pro osobní odběr (Praha 10 - Strašnice):  pracovní dny PO - ČT v 17 - 20 hodin!                                               Za registraci 10% SLEVA!

 

 

KONTAKTY

Petr ŠNAPEK
Pod Altánem 2404/44
100 00 Praha 10
tel: +420724278265
napište nám
IČO: 88501922
DIČ: CZ7501040019

NOVINKY

arr3Platba KARTOU při osobním odběruZavedli jsme možnost platit KARTOU při osobním odběru. Doufáme, že to ještě zvýší pohodlnost nákupu.... arr3WISHLISTNově lze u registrovaných zákazníků přidat zboží do wishlistu (do oblíbených). Označit lze takto... arr3Nová pouzdra pro ASUSSkladem ihned k dispozici jsou pouzdra Premium Carbon pro ASUS ZenFone 9 a ZenFone 10...

ANKETA

Jakému způsobu dopravy zboží dáváte přednost?

Česká pošta 26% Zásilkovna 25% PPL, DPD, Geis 24% nějaký jiný ... 25%

     

     

    NajduZboží.cz


    REKLAMAČNÍ ŘÁD

    REKLAMAČNÍ ŘÁD

    obchodní společnosti

    SNAPSIK STORE (Petr Šnapek)

    se sídlem Pod Altánem 2404/44, Praha 10 - Strašnice

    identifikační číslo: 88501922

    zapsané v obchodním rejstříku vedeném MČ Praha 10

    pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.snapsik-store.cz

    JAK REKLAMOVAT:

    Zboží zakoupené v SNAPSIK STORE (Petr Šnapek) můžete v případě výrobní vady reklamovat jedním z uvedených způsobů:

    • osobní reklamací ve výdejním místě SNAPSIK STORE (Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10 – Strašnice)
    • zasláním na reklamační oddělení SNAPSIK STORE: Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10, 100 00

      ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD

      1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
        1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
        2. „Prodávající“ je e-shop SNAPSIK STORE: Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10 – Strašnice, IČO: 88501922 zapsaný v obchodním rejstříku vedeném úřadem MČ Praha 10, pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.snapsik-store.cz.
        3. „Kupující“ je subjekt, který s Prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi Zboží.
        4. Kupující převzetím Zboží od Prodávajícího souhlasí s reklamačním řádem. V případě zásilkového prodeje se převzetím Zboží rozumí okamžik převzetí Zboží Kupujícím od dopravce.
      2. Záruční podmínky
        1. Záruční doba je stanovena zákonem, pokud není u Zboží výslovně prodloužena (např. doživotní záruka). Záruční doba začíná běžet dnem převzetí Zboží Kupujícím, tzn. dnem uvedeným na dodacím dokladu nebo převzetím Zboží v případě zásilkového prodeje. Zákonná záruka pro spotřebitele je 24 měsíců.
        2. Kupující má právo po dobu běhu záruční lhůty uplatnit práva z odpovědnosti za vady věci (záruka) na Zboží, které vykazuje vadu, které bylo zakoupeno u Prodávajícího.
        3. V případě, že Zboží není opatřeno sériovým číslem, je Kupující povinen prokázat nákup Zboží u Prodávajícího. Kupující tak může učinit například předložením nákupního dokladu, odkazem na číslo nákupního dokladu, odkazem na číslo objednávky a v případě, že na nákupním dokladu bylo uvedeno jméno Kupujícího, tak odkazem na místo a datum nákupu. V případě opakované reklamace doporučujeme pro usnadnění vyřízení reklamace předložit reklamační protokoly, zejména pokud byla reklamace vyřízena výměnou věci a nebo pokud od nákupu uběhla doba delší než délka záruční doby.
        4. Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě, montáži nebo instalaci Zboží, provedené pracovníky Prodávajícího.
        5. Reklamace nebude uznána zejména z těchto důvodů: Zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami nebo sériovými čísly. Dále záruka nebude uznána na závady vzniklé mechanickým poškozením Zboží, elektrickým přepětím, poškozením používáním v prostředí které neodpovídá v některém parametru předepsanému prostředí, neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o Zboží, pokud bylo Zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem, pokud se závada projevuje v kombinaci se software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím nesprávného programového vybavení či spotřebního materiálu, pokud Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami, provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů, nebo pokud Zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí ani na případné škody v důsledku toho vzniklé.
        6. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
        7. Za výběr příslušenství zodpovídá pouze Kupující. V našich prodejnách doporučujeme pouze kvalitní a osvědčené příslušenství (originální k dané značce, tak i neoriginální). Prodávající neručí Kupujícímu za vady vzniklé neopatrnou nebo jinak neodpovídající manipulací zařízení s příslušenstvím. Prodávající doporučuje v případě nejasností nebo pocitu, že by mohlo příslušenství poškodit zařízení Kupujícího, obrátit se na zákaznickou podporu Prodávajícího, kde bude dané příslušenství předvedeno.
        8. Prodávající neodpovídá za vady, na které byl Kupující v době uzavírání smlouvy písemně upozorněn (např. označením "použité Zboží" na daňovém dokladu). Jde-li o věci použité, neodpovídá Prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí Kupujícím.
        9. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu, kterou Kupující vytkne.
      3. Vyřízení reklamace
        1. Reklamaci může Kupující uplatnit v místě Prodávajícího odkud Prodávající reklamované Zboží dále přepošle do uvedeného servisu. Místem pro uplatnění reklamace u Prodávajícího je adresa Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10 – Strašnice
        2. Kupující může vadné Zboží odeslat Prodávajícímu na vlastní náklady přepravní službou. V případě oprávněné reklamace hradí Prodávající poštovné v přiměřené výši. Zásilku je nutno odeslat na adresu: Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10, 100 00. Zásilka musí obsahovat reklamované zboží a průvodní dopis obsahující popis závady, údaje nutné pro identifikaci nákupu a dostatečné kontaktní údaje Kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo, příp. E-mail). Zboží, které bude zasláno na náklady Prodávajícího nebude přijato.
        3. Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
        4. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, bude zboží opraveno. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci za věc se stejnými užitnými vlastnostmi od stejného výrobce. V případě, že se již na trhu není dostupná věc se stejnými užitnými vlastnostmi nebo od stejného výrobce, může Prodávající nabídnout Kupujícímu věc s podobnými užitnými vlastnostmi a nebo od jiného výrobce. Týká-li se vada jen součásti věci, může Kupující za stejných podmínek požadovat výměnu součásti. V případě, že takovýto postup není možný, může Kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci a nebo od smlouvy odstoupit a Prodávající vystaví Kupujícímu dobropis.
        5. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má Kupující právo věc vyměnit a nebo od smlouvy odstoupit a Prodávající vystaví Kupujícímu dobropis. V případě výměny věci bude věc vyměněna za věc se stejnými užitnými vlastnostmi od stejného výrobce. V případě, že se již na trhu není dostupná věc se stejnými užitnými vlastnostmi nebo od stejného výrobce, může Prodávající nabídnout Kupujícímu věc s podobnými užitnými vlastnostmi a nebo od jiného výrobce.
        6. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu v zákonné lhůtě nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
        7. Prodávající po řádném vyřízení Reklamace obvykle vyzve Kupujícího k převzetí opraveného Zboží pomocí SMS, emailu nebo telefonickým hovorem (pokud Kupující takové údaje poskytne). Pokud bylo Zboží zasláno přepravní službou, bude Zboží zasláno na adresu Kupujícího nebo bude nabídnuto k osobnímu převzetí na adrese“ Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10 – Strašnice. V případě nepřevzetí informace o vyřízení reklamace se předpokládá, že reklamace je vyřízena k převzetí na provozovně Petr Šnapek, Pod Altánem 2404/44, Praha 10 – Strašnice, kam se kupující dostaví osobně. Doba trvání reklamace platí od dne převzetí reklamovaného Zboží od Kupujícího nebo od Kupujícím pověřeného dopravce do dne vyřízení reklamace nebo předání Prodávajícím přepravní službě k doručení.
        8. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Byla-li reklamace Zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou Zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci Zboží.
        9. Zboží bude vydáno pouze na základě předložení reklamačního protokolu.
        10. Veškeré informace o průběhu reklamace je možno získat telefonicky na čísle (+420) 724 278 265.
      4. Právo na vrácení Zboží a peněz spotřebiteli
        1. Právo na vrácení Zboží a peněz spotřebiteli je zaručeno obchodních podmínek internetového obchodu SNAPSIK STORE.
      5. Závěrečná ustanovení
        1. Tento reklamační řád je k dispozici v provozovně Prodávajícího.
        2. Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. 1. 2025. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

       

      Vytvořeno systémem www.webareal.cz

      ODM4Yz